Ponuka štúdia
Prezentácia
Video
Hrdina remesla
Duálne vzdelávanie
AKO DO DUÁLU
Prezentácia DUAL
Leták BRANSON
---------------------
Darujte 2% z dane
Rodičovské združenie _________________
Prezentácia
Video
Hrdina remesla
Duálne vzdelávanie
AKO DO DUÁLU

Leták BRANSON
---------------------
Darujte 2% z dane
Rodičovské združenie _________________

Voľné pracovné miesta
_________________
netacad.net
_________________
Odpredaj, nájom majetku TSK v správe SPŠ _________________
_________________
Odpredaj, nájom majetku TSK v správe SPŠ _________________
Elektronická prihláška na VŠ
_________________
_________________

Projekty realizované s finančnou podporou ESF:
_________________
Odkaz na textovú verziu

projekt C.L.M.R.E.S. ____________________
Učíme sa ANJ
____________________

Športový areál SPŠ
Stav obsadenia Bazéna tel: 032/7465258
____________________

Jaroslav Prekop
Autoškola
Testy na "vodičák" ____________________
Novinky
V Španielsku po anglicky s našimi učiteľmi
Už od roku 2016 je Stredná priemyselná škola v Novom Meste nad Váhom zapojená do medzinárodného projektu Erasmus Plus – How We Teach And Learn English (HWTALE). Ako hovorí samotný názov, projekt je zameraný na učenie a učenie sa anglického jazyka. V rámci tohto projektu sa uskutočnilo niekoľko mobilít žiakov, ale aj pedagógov.Nedávno sa konalo pracovné stretnutie učiteľov v španielskom mestečku Marmolejo. Táto mobilita trvala od 24.9.2018 do 28.9.2018. Miestnu strednú školu navštívilo spolu osem pedagógov zo zahraničia – traja zo Slovenska, jeden z Poľska, dvaja z Portugalska a z Rumunska taktiež dvaja. Pre všetkých zúčastnených bol naplánovaný bohatý program. Počas celého pracovného týždňa sa striedali rôzne aktivity, ale hlavným cieľom stretnutia bolo vyučovanie pomocou metódy CLIL. Jednotlivé vyučovacie hodiny sa uskutočnili v miestnej škole, pričom učitelia učili domácich žiakov. Vyučovacie hodiny postupne viedli pedagógovia zo všetkých partnerských škôl. Metóda CLIL bola aplikovaná na rôznych vyučovacích predmetoch, napr. na informatike, dejepise či elektrotechnike. Spätná väzba žiakov bola veľmi dobrá. Jednotlivé učivá boli podané pútavo a tvorivo, žiaci dostali dostatok priestoru na zapojenie sa do vyučovacieho procesu. Rovnako kladne boli všetky odučené hodiny hodnotené aj pedagógmi, ktorí sa pravidelne po hodinách stretávali na workshopoch.
Záverom možno skonštatovať, že mobilita splnila svoj účel. Poskytla možnosť vycestovať, komunikatívne používať anglický jazyk, rozšíriť a upevniť si poznatky z oblasti vyučovania a využitia rôznych vyučovacích metód. Ba čo viac, projekt poskytol priestor i na socializáciu a spoznávanie nových kultúr.
Autor: admin | Dátum a čas pridania: 09.10.2018, 19:05:12
Posledná modifikácia: 09.10.2018, 19:07:01
Prílohy:





<< naspäť
TOP