Ponuka štúdia
Prezentácia
Video
Hrdina remesla
Duálne vzdelávanie
AKO DO DUÁLU
Prezentácia DUAL
Leták BRANSON
---------------------
Darujte 2% z dane
Rodičovské združenie _________________
Prezentácia
Video
Hrdina remesla
Duálne vzdelávanie
AKO DO DUÁLU

Leták BRANSON
---------------------
Darujte 2% z dane
Rodičovské združenie _________________

Voľné pracovné miesta
_________________
netacad.net
_________________
Odpredaj, nájom majetku TSK v správe SPŠ _________________
_________________
Odpredaj, nájom majetku TSK v správe SPŠ _________________
Elektronická prihláška na VŠ
_________________
_________________

Projekty realizované s finančnou podporou ESF:
_________________
Odkaz na textovú verziu

projekt C.L.M.R.E.S. ____________________
Učíme sa ANJ
____________________

Športový areál SPŠ
Stav obsadenia Bazéna tel: 032/7465258
____________________

Jaroslav Prekop
Autoškola
Testy na "vodičák" ____________________
Novinky
Nadácia Volkswagen Slovakia podporila náš projekt Rozvíjanie kompetencií žiakov aktívnym tvorivým učením.
Nadácia Volkswagen Slovakia vyhlásila grantový program “Stredné školy a technika”, ktorý má za cieľ rozširovať a podporovať moderné prístupy k technickému vzdelávaniu, rozvíjať v študentoch nadšenie pre techniku a bádanie. Zapojili sme sa do tohto programu a podarilo sa nám získať finančné prostriedky na nákup technického vybavenia odbornej učebne pre automatizáciu a riadiace systémy .Z projektu sme zakúpili technické výučbové stavebnice Merkur, ktoré sú výborným prostriedkom pre modernizovanie výučby technických odborných predmetov a praktických cvičení. Umožňujú využívať aktivizujúce vyučovacie metódy, riešenie problémových úloh, projektové vyučovanie. Využívanie pohyblivých modelov, jednoduchých mechanizmov, zjednodušených modelov elektrických a strojných zariadení zlepšuje názornosť vyučovania, približuje žiakom reálnu situáciu priemyselného prostredia.
Keď chceme žiaka kvalitne pripraviť pre prax, musíme zmeniť zaužívané vyučovacie metódy. Pri výučbe treba žiakov podporovať v tvorivosti, nepredkladať im hotové riešenie, ale podporovať ich v hľadaní svojich riešení. Práve výučbové stavebnice sú výborným prostriedkom pre takúto formu vyučovania. Žiak navrhne teoretické riešenie problému, navrhne a skonštruuje model, na ktorom si overí správnosť navrhovaného riešenia. Napríklad návrh konštrukcie a programovanie robotov, manipulátorov, riadiacich systémov, stavba strojov a zariadení. Stavebnica má svojou koncepciou široké využitie v elektrotechnických aj strojárskych odboroch, ktoré vyučujeme na škole, ale je možné ju používať v ďalších predmetoch aj v nižších ročníkoch.
Náš projekt spája nové vyučovacie metódy s modernými učebnými pomôckami s využitím medzipredmetových vzťahov s cieľom maximálne aktivizovať žiakov, podporovať u nich tvorivosť a rozvíjať schopnosť aplikácie teoretických vedomostí pri riešení problémových úloh. Umožňuje prepojiť odborné vedomosti z oblasti elektrotechniky, elektroniky, automatizácie a programovania s tvorivosťou pri reálnej konštrukcii modelu. Dôležitým výstupom projektu je aktívny žiak, ktorý za zapája do výučby a priamo sa podieľa na príprave vyučovacej hodiny, kde žiak neprijíma pasívne fakty ale sám hľadá riešenia.
Autor: admin | Dátum a čas pridania: 21.07.2013, 10:32:54
Posledná modifikácia: 21.07.2013, 10:33:57
Prílohy:





<< naspäť
TOP