Submenu
Ponuka štúdia
Prezentácia
Video
Hrdina remesla
Duálne vzdelávanie
AKO DO DUÁLU
Prezentácia DUAL
Leták BRANSON
---------------------
Darujte 2% z dane
Rodičovské združenie _________________
Prezentácia
Video
Hrdina remesla
Duálne vzdelávanie
AKO DO DUÁLU

Leták BRANSON
---------------------
Darujte 2% z dane
Rodičovské združenie _________________

Voľné pracovné miesta
_________________
netacad.net
_________________
Odpredaj, nájom majetku TSK v správe SPŠ _________________
_________________
Odpredaj, nájom majetku TSK v správe SPŠ _________________
Elektronická prihláška na VŠ
_________________
_________________

Projekty realizované s finančnou podporou ESF:
_________________
Odkaz na textovú verziu

projekt C.L.M.R.E.S. ____________________
Učíme sa ANJ
____________________

Športový areál SPŠ
Stav obsadenia Bazéna tel: 032/7465258
____________________

Jaroslav Prekop
Autoškola
Testy na "vodičák" ____________________
Časopis Nový Kontakt
Súťaže o najšikovnejšiu triedu
Práce študentov v súťaži o najšikovnejšiu triedu školy ku Dňu študentstva 17.11.2005 v prílohách:
- študenti učia svojich učiteľov - podľa 1.B
- M. Murgašová, 1.C
Najšikovnejšia trieda je 1.D
V dopoludňajších hodinách sa na Deň študentstva súťažilo o 3 veľké torty. Dlhodobé aktivity tried sme zverejnili v predchádzajúcom čísle. Z nich v zbere papiera najviac nazbierala 1.B, najväčší finančný dar pre školu získala a najlepší poriadok v šatniach mala 3.C.
17.11.2005 dostali triedy ďalších 5 súťažných úloh:
vybrali 2 zástupcov triedy, ktorí súťažili v kvíze zo všeobecných poznatkov, mali vyrobiť originálnu vianočnú ozdobu, nakresliť tematický plagát, vylúštiť SUDOKU a popísať, ako by mala vyzerať škola, kde by žiaci učili svojich učiteľov.
Po vyhodnotení všetkých úloh sa stala víťazom 1.D trieda. Na 2. mieste skončila 3.C a na 3. mieste 4.F.
HOMA
Škola naopak? (zo súťažných úloh)
Na každú hodinu by museli byť pripravení (učitelia). Hneď na začiatku hodiny by museli minimálne 4 pri tabuli odpovedať. Museli by nosiť všetky pomôcky, čo sa týkajú daného predmetu. Desať minút pred koncom hodiny päťminútovka z toho, čo sme na hodine rozprávali. Tieto kritériá vychádzajú z vlastnej skúsenosti.
4.C
Každý profesor by nás poslúchal. Nie ako my. Zmena medzi vaším a naším učením by bola vo vysvetľovaní učiva: Nie ekonomicky, ako vy, ale „po lopate“, podľa nás. Nepresádzali by sme vás, keby ste vyrušovali. Písali by ste písomky s pomocou zošita. Dávali by sme vám aj osobné tresty, ale by sme vás nešikanovali.
2.C
K prezúvaniu
Fackovať neprezúvajúcich! (HA-HA)
Dávať študentom finančnú odmenu za prezúvanie.
Dovoliť nosiť aj tenisky ako prezuvky.
Kto sa neprezuje, bude týždeň umývať na celej škole podlahu.
1.D
Aby sa žiaci v škole prezúvali, navrhujeme, aby sa chodilo námatkovo po triedach, a každý, kto sa neprezuje, dostane za úlohu vypracovať referát (zadanie, úlohu), ktorý sa oznámkuje. Nosili by ich na hodiny, ktoré vyučuje ich triedny učiteľ.
Žiaci sa budú prezúvať, pretože nebudú chcieť písať na každý deň referát.
Keď sa prezúvať nezačnú, budú mať aspoň známky (dobré alebo zlé), možno si rozmyslia či sa budú prezúvať, alebo nie... JK
vybrané zo súťažných úloh o najšikovnejšiu triedu
Škola naopak - rozvrh
Pondelok – voľno,
Utorok – odborná prax,
Streda
1. hod. – GTA – uč. č. 319
2. hod. – VYC – uč. č. 101
3. hod. – SXV – uč. č. 343
4. hod. – TRH – aula
5. hod. – ihrisko
6. hod. a ďalšie – MER – uč. č. 314
legenda:
GTA – Göalčština – náuka o hviezdnej bráne Šapa-i,
VYC – výchova – správanie, rešpekt, žiacky poriadok,
SXV – sexuálna výchova, výchova k rodičovstvu,
TRH – triednicka hodina – napomenutia, pokarhania neospravedlnené hodiny, znížené známky zo správania (finančné vyrovnanie),
TEV – testy osobnej zdatnosti,
MER – merania – podľa vôle vyučujúceho (hodina trvá až do vyčerpania), Štvrtok
OČAP,
Piatok
verejnoprospešné práce pre nás.
podľa 4.F
Výsledky v súťažiach ku Dňu študentstva:
Pretláčanie rukou
1. Jakub Kozár, 1.B
2. Patrik Šebesta, 1.D
3. Ján Juriš, 4.B
Minifutbal
1. 4.A
2. 1.B a 1A
3. 3.K a 2.B
Šach
1. Martin Vyzváry, 1.D
2. Lukáš Zbudila, 1.B
3. Jaroslav Struhárik, 1.F
Stolný tenis
1. Radoslav Benko, 4.B
2. Lukáš Vaško, 2.D
3. Viliam Ilenčík, 3,F
foto: Mgr. J. Janisková
- študenti učia svojich učiteľov - podľa 1.B
- M. Murgašová, 1.C
Najšikovnejšia trieda je 1.D
V dopoludňajších hodinách sa na Deň študentstva súťažilo o 3 veľké torty. Dlhodobé aktivity tried sme zverejnili v predchádzajúcom čísle. Z nich v zbere papiera najviac nazbierala 1.B, najväčší finančný dar pre školu získala a najlepší poriadok v šatniach mala 3.C.
17.11.2005 dostali triedy ďalších 5 súťažných úloh:
vybrali 2 zástupcov triedy, ktorí súťažili v kvíze zo všeobecných poznatkov, mali vyrobiť originálnu vianočnú ozdobu, nakresliť tematický plagát, vylúštiť SUDOKU a popísať, ako by mala vyzerať škola, kde by žiaci učili svojich učiteľov.
Po vyhodnotení všetkých úloh sa stala víťazom 1.D trieda. Na 2. mieste skončila 3.C a na 3. mieste 4.F.
HOMA
Škola naopak? (zo súťažných úloh)
Na každú hodinu by museli byť pripravení (učitelia). Hneď na začiatku hodiny by museli minimálne 4 pri tabuli odpovedať. Museli by nosiť všetky pomôcky, čo sa týkajú daného predmetu. Desať minút pred koncom hodiny päťminútovka z toho, čo sme na hodine rozprávali. Tieto kritériá vychádzajú z vlastnej skúsenosti.
4.C
Každý profesor by nás poslúchal. Nie ako my. Zmena medzi vaším a naším učením by bola vo vysvetľovaní učiva: Nie ekonomicky, ako vy, ale „po lopate“, podľa nás. Nepresádzali by sme vás, keby ste vyrušovali. Písali by ste písomky s pomocou zošita. Dávali by sme vám aj osobné tresty, ale by sme vás nešikanovali.
2.C
K prezúvaniu
Fackovať neprezúvajúcich! (HA-HA)
Dávať študentom finančnú odmenu za prezúvanie.
Dovoliť nosiť aj tenisky ako prezuvky.
Kto sa neprezuje, bude týždeň umývať na celej škole podlahu.
1.D
Aby sa žiaci v škole prezúvali, navrhujeme, aby sa chodilo námatkovo po triedach, a každý, kto sa neprezuje, dostane za úlohu vypracovať referát (zadanie, úlohu), ktorý sa oznámkuje. Nosili by ich na hodiny, ktoré vyučuje ich triedny učiteľ.
Žiaci sa budú prezúvať, pretože nebudú chcieť písať na každý deň referát.
Keď sa prezúvať nezačnú, budú mať aspoň známky (dobré alebo zlé), možno si rozmyslia či sa budú prezúvať, alebo nie... JK
vybrané zo súťažných úloh o najšikovnejšiu triedu
Škola naopak - rozvrh
Pondelok – voľno,
Utorok – odborná prax,
Streda
1. hod. – GTA – uč. č. 319
2. hod. – VYC – uč. č. 101
3. hod. – SXV – uč. č. 343
4. hod. – TRH – aula
5. hod. – ihrisko
6. hod. a ďalšie – MER – uč. č. 314
legenda:
GTA – Göalčština – náuka o hviezdnej bráne Šapa-i,
VYC – výchova – správanie, rešpekt, žiacky poriadok,
SXV – sexuálna výchova, výchova k rodičovstvu,
TRH – triednicka hodina – napomenutia, pokarhania neospravedlnené hodiny, znížené známky zo správania (finančné vyrovnanie),
TEV – testy osobnej zdatnosti,
MER – merania – podľa vôle vyučujúceho (hodina trvá až do vyčerpania), Štvrtok
OČAP,
Piatok
verejnoprospešné práce pre nás.
podľa 4.F
Výsledky v súťažiach ku Dňu študentstva:
Pretláčanie rukou
1. Jakub Kozár, 1.B
2. Patrik Šebesta, 1.D
3. Ján Juriš, 4.B
Minifutbal
1. 4.A
2. 1.B a 1A
3. 3.K a 2.B
Šach
1. Martin Vyzváry, 1.D
2. Lukáš Zbudila, 1.B
3. Jaroslav Struhárik, 1.F
Stolný tenis
1. Radoslav Benko, 4.B
2. Lukáš Vaško, 2.D
3. Viliam Ilenčík, 3,F
foto: Mgr. J. Janisková
Prílohy:






Posledná modifikácia: 27.01.2006, 14:59:39